Postępowania kwalifikacyjne KSC

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów na stanowisko: inspektora Podzespołu Administaracyjno - Gospodarczego Zespołu Wspomagającego

Komendant Powiatowy Policji

poszukuje kandydatów na stanowisko:

inspektora

 Podzespołu Administaracyjno - Gospodarczego Zespołu Wspomagającego

 

Liczba lub wymiar etatu: 1

Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec

Adres urzędu: Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu

                          59-700 Bolesławiec, ul. Modłowa 3

Warunki pracy:

- praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej połowy dobowego czasu pracy, praca głównie w pozycji siedzącej, obsługa urządzeń biurowych, praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, stanowisko zlokalizowane na I piętrze – urząd posiada infrastrukturę dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo (winda, podjazdy, odpowiednio dostosowana toaleta)

Zakres zadań:

Prowadzenie postępowań szkodowych w służbowym sprzęcie transportowym i innym mieniu Policji.

Prowadzenie ewidencji ilościowej sprzętu i wyposażenia kwaterunkowego,     gospodarczego i druków ścisłego zarachowania.

Prowadzenie ewidencji i zaopatrywanie jednostki w sprzęt mundurowy ( kamizelki i inne elementy odblaskowe umundurowania ), materiały techniki policyjnej, materiały biurowe, chemię gospodarcza i odzież roboczą.

Organizowanie przeglądów urządzeń do badań na zawartość alkoholu w organizmie człowieka oraz radarowych mierników prędkości w celu zapewnienia ich sprawności technicznej i ważności homologacji.

Prowadzenie ewidencji wniosków funkcjonariuszy ubiegających się o zwrot kosztów dojazdu do służby i naliczanie świadczeń z tego tytułu.

Prowadzenie gospodarki mandatowej w systemie Izby Skarbowej.

Analiza zużycia mediów oraz bieżące wprowadzanie danych do system SRE.

Ewidencjonowanie i rozliczanie posiłków profilaktycznych oraz napojów chłodzących  dla funkcjonariuszy.

Prowadzenie rejestru umów oraz analiza zgodności faktur pod względem zgodności wykonanej usługi z umowa.

Archiwizowanie dokumentów .

Zastępowanie inspektora Podzespołu Administracyjno – Gospodarczego Zespołu Wspomagającego w czasie jego nieobecności

Wymagania niezbędne:

wykształcenie: średnie,

doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia w pracy
w administracji publicznej,

Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, samodzielność, zdolności organizacyjne,

znajomość oprogramowania MS Office (Word, Excel),

znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, Jednolitego Rzeczowego wykazu Akt, Zarządzenie nr 920 z dnia 11.09.2008 KGP w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji,

posiadanie obywatelstwa polskiego,

korzystanie z pełni praw publicznych,

nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne   przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne;

CV i list motywacyjny,

kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy

oświadczenie kandydata/kandydatki o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści ,,Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Powiatowego Policji w Bolesławcu moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko ….. (należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem

oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Terminy i miejsce składania dokumentów:

dokumenty należy złożyć do: 13.06.2023 r.

miejsce składania dokumentów:

dokumenty można przesłać drogą pocztową na adres:

Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu Zespół Kard i Szkolenia ul. Modłowa 3,

59-700 Bolesławiec.

Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30

Dane osobowe – klauzula informacyjna

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Bolesławcu
ul. Modłowa 3, 59-700 Bolesławiec

Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@boleslawiec.wr.policja.gov.pl

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

Informacje o odbiorcach danych: Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane żadnym odbiorcom.

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

Uprawnienia:

1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać
w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO; art. 221 2. Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy
o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy
w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Rozważ wprowadzenie wzoru oświadczenia dotyczącego wyrażenia zgody na przetwarzanie szczególnych kategorii danych

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Inne informacje:

Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność .

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6 %.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje rozważane są z równa uwaga bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,8183, co stanowi kwotę 3 982,90 zł brutto, plus dodatek z tytułu wysługi lat.

Kandydaci/kandydatki, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz
o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna).

Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części ,,wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata/kandydatki lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowa) lub składać osobiście w siedzibie urzędu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KPP w Bolesławcu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 478733217.

 

                                                                    

Komendant Powiatowy Policji

w Bolesławcu

nadkom. Tomasz Jagielski

 

Konkurs wygrała: Agata Cichy zam. Bolesławiec.

                                                                                                         

                                                                                                         

                                                                                                                                 

Metryczka

Data publikacji : 03.06.2023
Data modyfikacji : 31.07.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu
Osoba udostępniająca informację:
Anna Kublik-Rościszewska KPP Bolesławiec
Osoba modyfikująca informację:
Anna Kublik-Rościszewska
do góry