Postępowania kwalifikacyjne KSC

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów na stanowisko: inspektora Podzespołu Prezydialnego Zespołu Wspomagającego

 

Komendant Powiatowy Policji

poszukuje kandydatów na stanowisko:

inspektora

 Podzespołu Prezydialnego Zespołu Wspomagającego

 

Liczba lub wymiar etatu: 1

Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec

Adres urzędu: Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu

              59-700 Bolesławiec, ul. Zygmunta Augusta 20

 

Warunki pracy:

- praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, praca głównie w pozycji siedzącej, obsługa urządzeń biurowych, stanowisko zlokalizowane na I piętrze – urząd nie posiada infrastruktury dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo (brak windy, podjazdów, odpowiednio dostosowanej toalety)

 

Zakres zadań:

Przyjmowanie i rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej, segregowanie i wydawanie poczty. Nadzorowanie obiegu dokumentacji wpływającej do KPP w Bolesławcu oraz poczty e-PUAP,
Prowadzenie i aktualizowanie rejestrów aktów prawnych, zapoznawanie i ich udostępnianie pracownikom i policjantom KPP Bolesławiec,
Odbieranie i wykonywanie telefonów, udzielanie informacji klientom, kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych KPP w Bolesławcu lub stanowisk pracy, obsługa urządzeń biurowych,
Prowadzenie terminarza spotkań i odpraw służbowych Komendanta Powiatowego Policji w Bolesławcu,
Prowadzenie ewidencji przyjęć interesantów przez kierownictwo KPP w Bolesławcu,
Współorganizowanie świąt i innych uroczystości,
Organizowanie wizyt gości oraz ich przyjmowanie,
Przygotowywanie sal i pomieszczeń do odpraw i szkoleń, również od strony socjalnej.

 

Wymagania niezbędne:

- wykształcenie: średnie,
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia w pracy kancelaryjno- biurowej lub administracji,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, samodzielność, zdolności organizacyjne
- znajomość oprogramowania MS Office (Word, Excel),
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne   przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne;

CV i list motywacyjny,
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
oświadczenie kandydata/kandydatki o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści ,,Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Powiatowego Policji w Bolesławcu moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko ….. (należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Terminy i miejsce składania dokumentów:

 

dokumenty należy złożyć do: 13.09.2021 r.

miejsce składania dokumentów:

dokumenty można przesłać drogą pocztową na adres:

Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu, ul. Zygmunta Augusta 20, 59-700 Bolesławiec. Decyduje data stempla pocztowego/ osobistego dostarczenia oferty do urzędu lub osobiście  w siedzibie urzędu od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30

 

Dane osobowe – klauzula informacyjna

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Bolesławcu ul. Zygmunta Augusta 20 59-700 Bolesławiec

Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@boleslawiec.wr.policja.gov.pl

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

Informacje o odbiorcach danych: Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane żadnym odbiorcom.

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

 

Uprawnienia:

1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO; art. 221 2. Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Rozważ wprowadzenie wzoru oświadczenia dotyczącego wyrażenia zgody na przetwarzanie szczególnych kategorii danych

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje rozważane są z równa uwaga bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,3780, co stanowi kwotę 2 800,04 zł brutto, plus dodatek z tytułu wysługi lat.

Kandydaci/kandydatki, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna).

Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części ,,wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata/kandydatki lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowa) lub składać osobiście w siedzibie urzędu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KPP w Bolesławcu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 478733258.

Konkurs prezydialny wygrała: Monika Sieradzka zam. Lwówek Śląski.

 

                                                                                                         

                                                                                                                                

Metryczka

Data publikacji : 03.09.2021
Data modyfikacji : 29.11.2021
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu
Osoba udostępniająca informację:
Anna Kublik-Rościszewska KPP Bolesławiec
Osoba modyfikująca informację:
Anna Kublik-Rościszewska
do góry