Postępowania kwalifikacyjne KSC

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów na stanowisko starszego inspektora Podzespołu Łączności i Informatyki

Komendant Powiatowy Policji

w Bolesławcu

poszukuje kandydatów na stanowisko:

starszego inspektora Podzespołu Łączności i Informatyki

Zespołu Wspomagającego

 

Liczba lub wymiar etatu: 1

Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec

Adres urzędu: Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu

                          59-700 Bolesławiec, ul. Zygmunta Augusta 20

 

Wykształcenie: średnie

Główne obowiązki:

  • administrowanie i zarządzanie sprzętem informatycznym będącym na wyposażeniu KPP i podległych jednostkach w sposób zapewniający jego właściwe funkcjonowanie (urządzenia sieciowe, serwery, terminale, UKSP, stacje dostępowe, zestawy PC, drukarki),

  • rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników systemów informatycznych w Komendzie i jednostkach podległych,

  • szkolenie użytkowników systemów informatycznych w Komendzie i jednostkach podległych,

  • wykonywanie bieżących napraw serwisowych sprzętu informatycznego, kwalifikowanie sprzętu do napraw w punktach serwisowych oraz okresowe zabezpieczanie danych,

  • zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony eksploatowanych systemów łączności oraz środków szyfrowo – kodowych,

  • likwidowanie uszkodzeń występujących w instalacjach wewnętrznych użytkowanych w Komendzie i jednostkach podległych,

  • prowadzenie ewidencji rzeczowych składników majątkowych KPP w Bolesławcu w zakresie sprzętu informatycznego, wydawanie materiałów eksploatacyjnych,

  • pełnienie funkcji lokalnego administratora Technicznego Systemu Niejawnego Policji (SNP) dla modułu Krajowego Centrum Informacji Krajowej (KCIK) i modułu Policyjnego Systemu Informacyjnego (PSI), szyfratora K-2 Lite oraz administratora sieci LAN Policyjnej Sieci Transmisji Danych Niejawnych (PSTDN) w Komendzie.

     

    Warunki pracy

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,

  • praca jednozmianowa wykonywana w godzinach 7.30-15.30,

  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,

  • praca w siedzibie urzędu, wymaga przemieszczania między piętrami i jednostkami podległymi,

  • stanowisko pracy wyposażone w komputer oraz inne urządzenia biurowe,

  • budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (brak windy, brak podjazdu, odpowiedniej szerokości drzwi i toalety).

     

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: średnie,
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia w pracy w obszarze łączności i informatyki
  • posiadanie obywatelstwa  polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe umiejętność organizacji pracy własnej,
  • umiejętność redagowania psim,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • umiejętność biegłej obsługi komputera.

 

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: wyższe informatyczne,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej,

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV i list motywacyjny,

  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Powiatowego Policji w Bolesławcu, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko starszego inspektora Podzespołu Łączności i Informatyki. Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.

  • oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,

  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

 

Dokumenty należy składać w terminie do: 04.06.2019 r. pod adresem:

Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu

Zespół Kadr i Szkolenia

ul. Zygmunta Augusta 20

59-700 Bolesławiec

W zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej – starszy inspektor Podzespołu Łączności i Informatyki”

 

Dane osobowe - klauzula informacyjna

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Bolesławcu ul. Zygmunta Augusta 20 59-700 Bolesławiec

  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@boleslawiec.wr.policja.gov.pl

  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

  • Informacje o odbiorcach danych: Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane żadnym odbiorcom.

  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

  • Uprawnienia:

    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

    4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

  • Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO; art. 221 2. Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

  • Informacje o wymogu podania danych:

    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Rozważ wprowadzenie wzoru oświadczenia dotyczącego wyrażenia zgody na przetwarzanie szczególnych kategorii danych

    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

     

    Inne informacje:

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.

     

    Proponowane wynagrodzenie: 2 625,25 zł brutto miesięcznie wynikające z kwoty bazowej 1 916,94 zł i mnożnika 1,3695 kwoty bazowej + dodatek za wysługę lat

     

Kandydaci/kandydatki, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Zespole Kadr i Szkolenia KPP w Bolesławcu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KPP w Bolesławcu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 75/ 64 96 258.

Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- test wiedzy (w przypadku dużej ilości kandydatów),

- rozmowa kwalifikacyjna.

 

 

                                                                                             Komendant Powiatowy Policji

                                                                                                        w Bolesławcu

 

                                                                                                     insp. Norbert Kurenda

Metryczka

Data publikacji : 24.05.2019
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu
Osoba udostępniająca informację:
Anna Kublik-Rościszewska KPP Bolesławiec
do góry