Postępowania kwalifikacyjne KSC

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów na stanowisko: inspektor Podzespołu Administracyjno - Gospodarczego Zespołu Wspomagającego Komendy Powiatowej Policji w Bolesławcu

Komendant Powiatowy Policji

poszukuje kandydatów na stanowisko:

inspektor Podzespołu Administracyjno - Gospodarczego Zespołu Wspomagającego

Komendy Powiatowej Policji w Bolesławcu

 w korpusie służby cywilnej

 

 

Liczba lub wymiar etatu: 1

Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec

Adres urzędu: Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu

                          59-700 Bolesławiec, ul. Zygmunta Augusta 20

 

 

Wykształcenie: średnie

Główne obowiązki:

  • Prowadzenie dokumentacji w sprawach mieszkaniowych w celu realizacji uprawnień funkcjonariuszy wynikających z ustawy o Policji, w tym przygotowywanie listy osób uprawnionych do świadczeń pieniężnych w tym zakresie,

  • Prowadzenie postępowań w sprawie szkód w mieniu,

  • Prowadzenie ewidencji ilościowej sprzętu i wyposażenia kwaterunkowego, gospodarczego i druków ścisłego zarachowania,

  • Prowadzenie ewidencji i zaopatrywanie jednostki w sprzęt mundurowy (kamizelki i inne elementy odblaskowe umundurowania), materiały techniki policyjnej, materiały biurowe, chemie gospodarczą i odzież roboczą,

  • Organizowanie przeglądów urządzeń do badań na zawartość alkoholu w organizmie człowieka oraz radarowych mierników prędkości w celu zapewnienia ich sprawności technicznej i ważności homologacji,

  • Prowadzenie ewidencji wniosków funkcjonariuszy ubiegających się o zwrot kosztów dojazdu do służby i naliczanie świadczeń z tego tytułu,

  • Prowadzenie gospodarki mandatowej w systemie Izby Skarbowej,

  • Analiza zużycia mediów oraz bieżące wprowadzanie danych do systemu SRE,

  • Ewidencjonowanie i rozliczanie posiłków profilaktycznych oraz napojów chłodzących dla funkcjonariuszy,

     

    Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposób wykonywania zadań

 

- praca wymaga szczególnej koncentracji,

- praca w siedzibie urzędu (parter),

- praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami budynku (brak windy),

- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk.

 

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pacy

 

- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,  przy sztucznym i naturalnym oświetleniu,

- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka, fax).

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie: średnie,
  • Doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy w administracji,
  • Pozostałe wymagania niezbędne:

- umiejętność organizacji pracy własnej,

- umiejętność redagowania pism,

- umiejętność pracy w zespole,

- samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań,

- umiejętność biegłej obsługi komputera (środowisko Windows, MS Office, Internet).

  • znajomość Rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt,
  • znajomość Zarządzenia nr 920 z dnia 11.09.2008 r. Komendanta Głównego Policji     w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji.
  • znajomość ustawy o Policji (Rozdział 8)

 

Wymagania pożądane

  • wykształcenie wyższe

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów    rekrutacji,
  • oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe (świadectwo ukończenia szkoły, dyplom, świadectwa pracy)
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

 

Dokumenty należy składać w terminie do: 02.12.2018 r.

pod adresem:

Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu

Zespół Kadr i Szkolenia

ul. Zygmunta Augusta 20

59-700 Bolesławiec

w kopercie z dopiskiem ,,Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej – inspektor Podzespołu Adminiatracyjno - Gospodarczego”

 

 

Inne informacje:

Proponowane wynagrodzenie: 2 733,75 zł brutto miesięcznie wynikającym z kwoty bazowej 1873,84 zł i mnożnika 1,4589  kwoty bazowej +  dodatek za wysługę lat

 

Kandydaci, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Zespole Kadr i Szkolenia KPP w Bolesławcu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KPP w Bolesławcu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 075 64 96 258.

 

Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- test wiedzy (w przypadku dużej ilości kandydatów).
- rozmowa kwalifikacyjna.

 

 

 

                                                                                                                                                            Komendant Powiatowy Policji

                                                                                                                                                        w Bolesławcu

                                                                                                                                                          mł.insp. Dariusz Borski

 

 

Konkurs wygrała: Barbara Kurkiewicz zam. gmina Nowogrodziec

Metryczka

Data publikacji : 21.11.2018
Data modyfikacji : 13.12.2018
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu
Osoba udostępniająca informację:
Anna Kublik-Rościszewska KPP Bolesławiec
Osoba modyfikująca informację:
Anna Kublik-Rościszewska
do góry